O mnie

Moje zdjęcie
Kosmetolog z pasją i ogromnym zamiłowaniem do kosmetyków pielęgnacyjnych i upiększających. Co jest dla mnie najważniejsze? Dobrej jakości kosmetyki, które bardzo restrykcyjnie weryfikuje pod względem składu (INCI). Polecam Wam tylko te najlepsze. . . ale nie tylko o tym ;)

piątek, 2 marca 2012

Ołów w Szminkach, Arsen w Eyelinerach, Kadm w Tuszu do Rzęs


Pozwolę sobie odesłać Was do artykułu opracowanego przez Panią Agatę zamieszczonego na portalu www.biotechnologia.pl

Pozostawię to bez komenatrza a Wy poprostu przeczytajcie.

Link do artykułu:
http://biotechnologia.pl/biotechnologia-portal/info/kosmetologia/23_aktualnosci/258486,oow_w_szminkach__arsen_w_eyelinerach__kadm_w_tuszu_do_rzes__jakie_sekrety_skrywa_przemys_kosmetyczny_.html

Przerażające!!!!

10 komentarzy:

  1. KOlejny dowód na to, aby używać naturalnych kosmetyków - tych kolorowych także.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć! dziękuję za wiadomość :)
    zapraszam do mnie i było by mi miło, gdybyś mnie dodała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już lecę czytać ten artykuł, dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  4. trzeba o tym mówić, bo wiele ludzi nie zdaje sobie z tego sprawy
    ponieważ jestem bardzo ciekawa Twojej opinii
    OTAGowałam Cię i mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy
    http://naturaija-violka42.blogspot.com/2012/03/tag-5-kosmetycznych-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba uświadamiać społeczeństwo :)
      ok, jak znajdę chwilkę to opiszę moje hity ;)

      Usuń
  5. świetny blog !!! , Na pewno będę zaglądać częściej :) :* obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedzialam ze to tak wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  7. można pozazdrościć takiej wiedzy, że ida do sklepu wiesz co kupujesz. Wniosek-czas zacząć studiować chemie :D

    OdpowiedzUsuń