O mnie

Moje zdjęcie
Kosmetolog z pasją i ogromnym zamiłowaniem do kosmetyków pielęgnacyjnych i upiększających. Co jest dla mnie najważniejsze? Dobrej jakości kosmetyki, które bardzo restrykcyjnie weryfikuje pod względem składu (INCI). Polecam Wam tylko te najlepsze. . . ale nie tylko o tym ;)

poniedziałek, 14 listopada 2011

Trendy - Art of Living



. . . zachwyt, inspiracja, pragnienia, zmysł, smak, ciekawość, zapach, pożądanie, piekno . . .

Nic dodać, nic ująć.

Bardzo ciekawy magazyn. Ja oczywiście na samym początku zaglądam do zakładki Health&Beauty news,  w której znajduje nieznane, selektywne marki kosmetyków.

Polecam również działy Trendy Fashion, który może być świetnym źródłem insiracji oraz Trendy Food, w którym znajdziecie przepisy na wyśmienite, bardzo oryginalne potrawy.

www.magazyntrendy.pl

Cena: 9,90zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz